Autorski proces budowy stron www dla firm

Bez przygotowanego planu nie można wdrożyć strony, która będzie inwestycją, a nie wydatkiem.

1
/

Warsztat zerowy

Na samym początku musimy Cię poznać. Rozmowa pomoże nam zrozumieć Twoją firmę/ofertę oraz oczekiwania i potrzeby względem nowej strony. Warsztat trwa około 30min/1h.

2
/

Tworzymy właściwą koncepcję

Po otrzymaniu informacji z warsztatów analizujemy je i przygotowujemy właściwą koncepcję na nową stronę. Wyceniamy dokładnie wszystkie działania i do 2 dni roboczych prześlemy ci plik PDF z wszystkimi informacjami oraz kwotą projektu.

3
/

Przygotowanie modelu biznesowego i wartości firmy

Z każdą z firm staramy się wrócić do podstaw i przygotować prosty model biznesowy wraz z opracowaniem kluczowych wartości, których będziemy używać na nowej stronie. Mówienie o tym, że mamy 10 lat doświadczenia czy wykonujemy naszą pracę z pasji, w obecnych czasach nie przyniesie ci klientów.

4
/

Analiza konkurencji

Każdy na swoim podwórku ma konkurencję. Sprawdzimy dokładnie, co robią, jakie wartości komunikują, jak możemy pomóc Ci się wyróżnić i co zrobić, aby ich wyprzedzić.

5
/

Opracowanie procesu zakupowego klientów

Przeanalizujemy drogę klienta podczas zakupu, wyciągniemy z całego procesu najważniejsze wnioski i połączymy proces zakupu ze stroną internetową. Strona będzie wtedy jak żywy handlowiec, odpowie na najważniejsze pytania, rozbije obiekcje i doradzi.

6
/

Zbadamy największe problemy i wyzwania klientów oraz połączymy je z wartościami

Z procesu zakupowego wyciągniemy największe bolączki klientów i ich wyzwania i dopasujemy do nich wartości firmy, które te problemy rozwiązują.

7
/

Stworzenie identyfikacji wizualnej marki

Na podstawie wcześniej zdobytych informacji pomożemy klientowi przygotować podstawową identyfikację wizualną, którą będzie mógł użyć w każdym obecnym przez niego medium. Dla nas posłuży jako kierunek do wyglądu strony i jej komunikacji.

8
/

Przygotowanie Customer Journey Map

Opracujemy, jakie podstrony powinny znaleźć się na stronie oraz jakie informacje powinny być w nich zawarte, aby strona działała jak żywy handlowiec.

9
/

Wireframing - szkicowanie strony

Przed rozpoczęciem projektowanie strony przygotujemy jej szkic, czyli jak poszczególne strony będą wyglądać, gdzię będą dane informacje, przyciski czy zdjecia. Pozwoli to spojrzeć nam holistycznie na stronę, jeszcze przed projektem.

10
/

Design strony i przygotowanie treści

Na tym etapie przygotujemy design całej strony na podstawie zebrane wcześniej informacje. Następnie przygotujemy wszystkie teksty tak, aby były one zgodnie z zasadami SEO. Klient ma wgląd na aktualny postęp projektu graficznego 24/7.

11
/

Wdrożenie i testowanie strony

Gdy ukończymy projekt graficzny i zostanie on potwierdzony przez klienta, wtedy dopiero zabieramy się za wdrożenie stronie. Po wdrożeniu oczywiście trzeba wszystko dokładnie sprawdzić i przetestować, czy aby na pewno działa tak jak powinno.

12
/

Szkolenie z obsługi

Po udanym wdrożeniu następuje szkolenie z obsługi strony. W ciągu 2 godzin wytłumaczymy Ci wszystkie najważniejsze aspekty strony oraz zaprezentujemy pakiety opieki i dalsze drogi rozwoju strony.

Dlaczego warto?

Co zyskujesz zamawiając projekt strony w Nettsteder?

Żyjemy zasadą, aby strony firmowe cały czas udoskonalać, a nie budować nowe co kilka lat. Dzięki użyciu nowoczesnych narzędzi jak Webflow jest to możliwe, a w dodatku szybsze i mniej kosztowne.

arrow_drop_down

Pełne skupienie na projekcie

Poświęcamy wszystkie nasze zasoby na jeden projekt w danym czasie, dzięki czemu możemy płynnie realizować potrzeby klienta. Jest to widoczne, gdy porównasz nasz czas realizacji ze wdrożeniami innych firm. U nas proces trwa średnio 20 dni roboczych.

arrow_drop_down

Przemyślany proces budowy stron

Stosujemy proces, który wnika w firmę klienta i pomaga jej się rozwijać. Analizujemy dotychczasowe działania, badamy rynek i szukamy jak wyróżnić się i wybić ponad konkurencję. Strona musi być zbudowana na solidnych fundamentach, aby miała jak największy wpływ na wyniki finansowe naszych klientów.

arrow_drop_down

Ograniczenie ryzyka złego wdrożenia

Warsztaty zerowe służą do zbadania celów projektu i stworzenia planu. Metoda ta zmniejsza ryzyko nieporozumień między klientem a wykonawcą, prowadząc do skuteczniejszej decyzji inwestycyjnej. W rezultacie klient jest w stanie dobrze ocenić, czy jego inwestycja jest warta realizacji przed rozpoczęciem docelowego projektu.

Zadowoleni klienci

Poniżej znajdziesz kilka słów o nas od naszych klientów.

arrow_drop_down

Wiedzieliśmy, że przeniesienie firmy i jej całej oferty offline do online to długi i skomplikowany proces. Nettsteder przedstawił nam wszystkie trudności, z jakimi możemy się spotkać i zaproponował stopniowy proces wdrażania firmy. Nauczyliśmy się wielu niezbędnych marketingowych kwestii, które procentują dla nas co dzień.

Michał B.
tabell.pl
arrow_drop_down

Wszystko zaczęło się od pomysłu, który pomogła nam wcielić w życie firma Nettsteder. Z ich pomocą nie tylko zbudowaliśmy sklep i ułożyliśmy działania marketingowe, ale również byli dla nas wsparciem podczas całego procesu sprzedaży.

Piotr D.
homegymnastic.pl
arrow_drop_down

Jesteśmy bardzo zadowoleni ze skutecznych działań agencji Nettsteder. Po pierwsze, płynnie wprowadzili nasz biznes do świata online. Po drugie, wspierają nas w codziennych decyzjach biznesowych i generują dla nas ciągły obrót. Udowodnili, że można im zaufać co do podejmowanych decyzji.

Stolarnia Sęcuty
sęcuty.pl

Jak przebiega współpraca?

Na samym początku musi Cię poznać, aby stwierdzić czy rzeczywiście jesteśmy w stanie ci pomóc. Wszystkie poniższe kroki do wyceny są bezpłatne.

1
/
Zgłaszasz się

Na samym początku musisz się do nas zgłosić. Możesz zadzwonić, napisać maila, bądź wypełnić formularz. Wszystkie chwyty dozwolone.

2
/
Umawiamy spotkanie online

Gdy otrzymamy kontakt, oddzwonimy do Ciebie i umówimy się na warsztat zerowy w dogodnym dla Ciebie terminie.

3
/
Warsztat zerowy

Kolejnym krokiem jest warsztat zerowy, dzięki niemu poznamy Twoja firmę oraz jej potrzeby względem nowej strony. Niezbędny krok, aby przygotować wycenę.

4
/
Analiza i wycena

Mając wszystkie najważniejsze informacje, przygotowujemy koncepcję strony i dokładną wycenę działań. Jeżeli wszystko jest w porządku, rozpoczynamy współpracę.

Chciałbyś podjąć z nami współpracę?

Wycena projektu jest oparta na złożoności Twojej strony internetowej. Po dokładnym zrozumieniu Twoich celów i wyzwań oraz przygotowaniu wstępnej koncepcji, wyślemy Ci dokładną wycenę projektu.

  • check
    Rozmowa wstępna potrwa maksymalnie 15min i pozwoli nam ustalić, czy jesteśmy w stanie Ci pomóc.
  • check
    Oddzwonimy do Ciebie w ciągu najbliższych 12h.
  • check
    Jeżeli wszystko przebiegnie pomyślnie, umówimy się na warsztat zerowy, a następnie wycenimy projekt. Ten etap jest również bezpłatny.

Wypełnij formularz

Przesyłając ten formularz, potwierdzasz, że przeczytałeś i akceptujesz politykę prywatności oraz regulamin.
Dziękujemy! Skontaktujemy się z Tobą jak najszybciej.
Ups! Coś poszło nie tak :c